Domači rezanci s paradižnikom in baziliko

Domači rezanci s paradižnikom in baziliko

Če se sprašujete kaj bi si lahko privoščili za kosilo, da bi uživali v zdravem in okusnem obroku.  Priporočamo vam domače rezance s paradižnikom in baziliko in bogato solato……

Sestavine:
100g rumenjaka
100g moke dorum ali navadne (najbolje pol pol)
Žlica olja
Ščepec soli

Vse sestavine zgnetemo skupaj, testo pustimo počivati pribljižno 15min, ga fino pomokamo, zvaljamo na pribljižno milimeter in pol debeline, z nožem ga narežemo na željeno debelino, za katero se odločite sami, jaz si jih najrajše narežem na pol centimetra širine.

Datarino ali češnjev paradižnik 6 kom. narezan na četrtinke
Suhi paradižnik 2kom. narezan na kolobarje
Česenj 1kom. fino sesekljan
Suho belo vino 1dl
Sveža bazilika
Solni cvet
Grobo mleti poper
Peperončino po želji
Parmezan riban

Najprej damo tri žlice olivnega olja v skodelico in v hladilnik, da se strdi. 
Vzamemo ponvico za pašto in pristavimo lonec z vodo, katero osolimo. 
V ponvici segrejemo olje, dodamo fino sesekljan česenj, ga spražimo, dodamo datarino narezan na četrtinke, spražimo, dodamo belo vino, sol, poper suhi paradižnik in pokuhamo.
Sedaj je čas da vzamemo sveže rezance in jih damo v lonec z osoljeno vodo. Paziti moramo, saj se sveži rezanci skuhajo v minuti, če so široko rezani v minuti in pol.
Rezance precedimo in jih damo v ponvico z omako, pokuhamo in odctavimo.
Sedaj je čas, da med mešanjem dodamo riban parmezan, natrgamo sveže liste bazilike, peperončino po želji in hladno olivno olje, katero poskrbi, da veže omako na rezance in naredi resnično pravo pašto.

Vitaminska solata

Mešana solata (rukola, ledenka, motovilec,….)
Jagode narezane na četrtinke 4kom(odvisno od velikosti)
Goji jagode ena žlica
Nariban korenček 1kom.
Olivno olje 2žlici
Laneno olje ali konopljino olje 1žlica
Avokado narezan na rezine
Sveže dišavnice po želji
Limonin sok 1žlica
Lanena semena 1žlička
Vsa živila zmešamo

Asortima živil v taki solati poskrbi za dnevni vnos vitaminov, aminokislin,…. .
Nesmemo pozabiti, da v moderni prehrani zavživamo prekomerne količine nasičenih maščob (maslo, mast,.) ki zvišujejo pritisk in preprečujejo normalno delovanje telesa, na drugi strani pa zavživamo veliko premalo kvalitetnih olj, ki so bistvenega pomena za polnovredne obroke. Zato brez strahu imejete doma najbolj bistvene tri, ki so laneno olje, konopljino olje in olivno olje.

Dober tek in lep dan